Junior ERP specialista pro konfigurátor
Jsme SUYS – tvoříme budoucnost stínicí techniky ve Velké Bíteši.
Hledáme novou posilu do našeho IT týmu, který nám pomůže rozvíjet náš ERP konfigurátor výrobků v prostředí Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Navision). Naši zákazníci si konfigurují výrobky přímo online – přes webové rozhraní propojené s ERP. Konfigurátor šetří desítky hodin práce – a vy budete mít příležitost jej udržovat, rozvíjet a testovat nové možnosti. Nemusíte znát ERP - vše vás naučíme, proto je práce vhodná i pro absolventy.
Rozhodně vám máme co nabídnout. Na světovém trhu působíme už půl století a v České republice vyrábíme stínění, vrata, sítě proti hmyzu téměř 30 let. Jsme výjimeční tím, že naše produkty nejen vyrábíme, ale i vyvíjíme. Staráme se o ně od návrhu po kompletaci a expedici hotových výrobků našim obchodním partnerům.
V současnosti zaměstnáváme 127 pracovníků. Jsme parta lidí, kteří chodí do práce rádi. Nejvíce si vážíme přátelského prostředí, které jsme za dlouhá léta vytvořili. Jednou z našich důležitých hodnot je důvěra a spolupráce. Ve firmě si věříme a máme jeden v druhém oporu, což nás všechny zavazuje k zodpovědnému přístupu k práci.
Co bude vaší pracovní náplní?
-
nastavování a úpravy konfigurací výrobků v ERP (varianty, logika, kombinace)
-
testování nových produktových konfigurací, validace pravidel
-
dokumentace konfigurací, kontrola chyb a jejich řešení
-
návrhy na zlepšení logiky a automatizace
Co od vás potřebujeme?
-
pokročilejší znalost Excelu (logické funkce, vzorce, tabulky)
-
schopnost pracovat s daty a kombinacemi (např. produkt × barva × rozměr)
-
logické a analytické myšlení
-
schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu
-
angličtina na úrovni B1 – pro čtení technické dokumentace
-
výhodou je: znalost SQL, zkušenost s ERP nebo konfigurátory (školní/stážová)
Co vám za to nabízíme:
-
smlouvu na hlavní pracovní poměr, nástup možný ihned
-
naučíte se pracovat s ERP systémem Microsoft Business Central
-
příležitost pracovat v dynamickém a kreativním prostředí
-
spolupodílení se na růstu firmy v oblasti digitalizace
-
možnost kariérního postupu – směrem k ERP analytikovi, vývojáři nebo produktovému specialistovi
-
22 dnů dovolené, příspěvek na penzijní fond, vánoční odměny
-
dotované stravování, firemní akce a další zaměstnanecké benefity
Představujeme obchodní oddělení
Na našem obchodním oddělení pracuje 25 kolegů - jsou to obchodní zástupci, týmy obchodní a technické podpory prodeje, logistika, servis, reklamační oddělení, IT a marketing. Všichni společně poskytují zázemí a nezbytnou podporu jak pro naše obchodní zástupce, tak pro zákazníky. Díky práci obchodního týmu mohou všechny procesy ve firmě probíhat hladce.
Obchodní tým je také propojením mezi jednotlivými odděleními firmy. Každý jeho člen komunikuje s mnoha kolegy na různých úrovních, od výroby až po administrativu. Jako často neviditelný článek stojí obchodní tým za úspěchem našich obchodních zástupců na trhu a spokojeností našich zákazníků.
Junior ERP specialista
Nově vypsaná pozice specialisty je pro firmu i budoucího kolegu pozitivní výzvou. Detailně poznáte naše produkty a seznámíme vás s tím, jak funguje konfigurace ve výrobní firmě. Vaši nejbližší spolupracovníci z IT oddělení, obchodního a vývojového týmu vás budou provázet procesem zaučování a postupného zapracování.
Vaším hlavním cílem bude zajišťovat aktuálnost, funkčnost a dostupnost konfigurátoru jako klíčového nástroje pro obchod, vývoj i technické oddělení. Díky spolehlivě fungujícímu konfigurátoru uspoříme čas kolegům a přispějeme k efektivní komunikaci nejen napříč odděleními, ale i s našimi zákazníky. Pomůžete nám zajistit, že nástroj bude odpovídat aktuálním potřebám a změnám ve firmě.
Většinu svého pracovního dne strávíte prací u počítače. Předávání informací je v týmu snad to nejdůležitější. Online nástroje i e-mail využijete denně, ale nezastupitelnou roli má určitě osobní, otevřená komunikace s kolegy. K tomu nám pomáhá přátelská atmosféra a společný cíl - podporovat silnou pozici firmy, která je (i díky digitalizaci) vždy o krok napřed.
Jak bude probíhat proces náboru?
-
Zašlete nám prosím váš životopis na email: svandova@suys.cz.
-
Zavoláme vám a sjednáme si s vámi osobní schůzku.
-
Potkáme se na prvním ústním pohovoru.
-
V další fázi výběru budeme testovat především logiku.
-
Dostanete od nás zpětnou vazbu a případně další potřebné informace.
Těšit se na vás bude Zdenka Švandová z personálního oddělení, která vás provede celým náborovým procesem.